Jakie zakładki umieścić na stronie firmowej

Tworząc strony internetowe dla organizacji pozarządowych należy zastanowić się nad zakładkami, które mają się na niej znaleźć. Na pewno nie można zapomnieć o podstawowych, czyli strona główna. Firmy zwykle nazywają ją o nas, albo o firmie. Kolejną jest oferta. Tam zamieszcza się wszystko to co związane jest z ofertą danej firmy. Często zamieszcza się zdjęcia produktów, albo wymienia świadczone usługi. Niekiedy też szczególnie w przypadku firm usługowych, na stronie pojawia się zakładka portfolio. To w niej można znaleźć wszystkie ważne informacje, które dotyczą wykonanych już usług. Następną zakładką zdarzają się być referencje. Niektóre firmy pozyskują dokument, który wskazuje na ich profesjonalizm. A taka informacja jest bardzo przydatna dla klientów, także warto ją uwzględnić na stronie. Ostatecznie wszystkie zakładki na stronie zamyka kontakt, który jest wskazówką gdzie się udać, albo jaki numer wykorzystać, do skontaktowania się z daną firmą, w celu podjęcia współpracy. Bez zakładki kontakt strony internetowe dla organizacji pozarządowych nie mogą się obyć.

Comments are closed.